Jump to content
Sign in to follow this  
MeTa

Knight

Recommended Posts

Dark Knight:

  • Propuneri
  • Idei
  • Bug-uri

Ce crezi ca ar trebui schimbat?

  • vs Wizard
  • vs Knight
  • vs Elf
  • vs MG
  • vs DL
  • vs SUM
  • vs RF
  • vs GL
  • vs RW
  • vs SL
  • vs GC

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Setarea corecta a buf-ului de Solid Protection, el fiind functionabil acum doar 50%, pe partea de absorb hp doar.

2. La fel ca si la elf, o diferenta mai buna sa fie facuta intre cele doua seturi, cel pe atack si cel pe defense.

  • Like 1

ss4.thumb.jpg.00cebcdb1ab08e6e85e9074043fa4dea.jpg

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solid Protection fixed. (Update 1.00.12)

Converted Damage will not affect visual character stats (C view)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto-Ban 1h pentru orice script de combo / orice macro / orice nu este normal 😄 .

  • Like 1

"Ignoranţa ne costă mai scump decât educaţia." - Vadim Tudor 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu Yami aici... BK-ul rupe tot ce prinde, în combo... Dacă ești jucător de BK, poți face combo și de mână, nu cu macro, să dai 3 combo pe secundă 🤪🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa o incercare si vei vedea ca dai si de mana 3 x combo pe secunda! Oricum nu il vei crede chiar daca da combo de mana sau nu. De mouse cu side keyboard ai auzit? Poti face combo de mana si baga si potiuni concomitent. 

41 minutes ago, OneLov3 said:

Sunt de acord cu Yami aici... BK-ul rupe tot ce prinde, în combo... Dacă ești jucător de BK, poți face combo și de mână, nu cu macro, să dai 3 combo pe secundă 🤪🙂

 

  • Like 1

ss4.thumb.jpg.00cebcdb1ab08e6e85e9074043fa4dea.jpg

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat ii duce capu pe unii…o sa ajunga bk-u sa nu fie bun nici de swell 🤦🏽‍♂️
 

Voi vreti sa va bateti parte in parte din range 0 vs bk cu orice caracter…si sa mai si castigati. Jucatori ce sa zic… 

 

on topic. Verificat putin diferenta intre seturile de atack/def. dupa ultimul update eu zic ca bk e destul de decent. Eventual scazut putin procentul de hp ce il fura solid protection. Ii cam usca pe cei din party 😅

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, RiseR said:

Ii cam usca pe cei din party

I guess that is the point . High risk high reward 😄


"Ignoranţa ne costă mai scump decât educaţia." - Vadim Tudor 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da frate după ce că BK are combo vreți să aveți Skill OP de dmg exact cum era GC înainte.o sa ajungem sa jucăm toți numa bk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dupa CS-ul din 15.08.2021 am vazut ca iar a ramas fara dmg BK...

On 8/11/2021 at 9:26 AM, Razzerr said:

Da frate după ce că BK are combo vreți să aveți Skill OP de dmg exact cum era GC înainte.o sa ajungem sa jucăm toți numa bk

 

 

Nu vreau in niciun caz asa ceva! DAR cred ca e logic ca dmg-ul din combo la bk sa fie cel putin comparabil cu dmg la restul claselor. Si nu incepeti ca X da 100 de combo/secunda ca sunt vrajeli alea. Combo cu dmg dai in cel mai bun caz 1/secunda....restul e miss. Si din ce am vazut la CS niciun bk nu prea a mai facut kill-uri. In schimb se pare ca e normal sa fie killeri toti restu, si bk sa aiba dmg de zici ca ii umpli viata la celalat :))

Revenind la ce am de propus:
 Reglat Dmg la BK (cred ca def-ul a ramas la fel, din ce am vazut posibil sa fie in regula pe def) - si aici ma refer la dmg din combo, nu sa faca kill din skill!

         - reglat adica marit PUTIN, nu sa pice oricare din 1-2 combo, sau sa darami un party din 2 combo, sa nu cadem nici in extrema opusa! 🙂

Condisder ca daca te bati 1vs1 sa zicem cu un summ ar trebui sa plece summ din cateva combo bune, nu invers sau sa nu moara nimeni.
Sa intelegem putin ca BK pe langa defence trebuie sa aiba si dmg prin combo....nu e normal ca alte char (mai ales summ, GC, DL) sa poata sta pe loc sa se bata din melee cu bk, sa inghita combo dupa combo si nimic. Fiecare trebuie sa isi joace caracterul, nu sa stea pe loc la bataie....ala e ciobanul de BK!!!


 

Edited by RiseR
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, RiseR said:

Dupa CS-ul din 15.08.2021 am vazut ca iar a ramas fara dmg BK...

Dmg la combo nu a fost modificat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/18/2021 at 4:12 PM, MeTa said:

Dmg la combo nu a fost modificat!

Eu iti spun ca nu mai dai dmg. La CS BK nu mai face aproape niciun kill. La cs-ul din 01.08.2021 a dat dmg ok...faceai kill-uri.

Daca vrei, poti testa cand doresti. Dai un 150k x3 dmg pe combo, si asta cand dai dmg si nu miss. Daca cu asa dmg vrei sa faci kill, cand toti au hp peste 1 milion....mai bine joci mario. 
Am prins caractere proaspat spawnate dupa kill (deci clar nu aveau decat buff-urile din Xshop) si nici macar pe alea nu le puneam jos rapid....dadeam de puteam lasa afk sa fumez o tigara. Nu cred ca poti sa imi spui ca e normal. Totusi BK niciodata nu a fost doar tanc sau suport....mereu a avut cel mai mare dmg prin combo! Aici dai cu combo dmg mai mic decat dau altii din skill!!! E bataie de joc sincer.

Oricum din ce vad e clar....BK nu va fi setat normal niciodata, pentru ca nu este interes. 

Eu atat mai spun....daca tot asa se modifica PvP de la o saptamana la alta, multi se vor lasa. De exemplu duminica trecuta a fost bataie de joc....Aproape toate caracterele hit kill....BK nu murea chiar instant, dar nici nu omora nimic. Nici macar de partea aparatorilor nu m-am putut bucura deloc de CS...a fost urat rau.
Au fost cateva cs-uri de cand joc, la care setarile erau chiar decente...probabil mai trebuia retusat la unele caractere. Dar in loc sa ramai pe directia aia, ne trezim cu niste setari 90% schimbate.


 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie marit dmg in combo, si la skill (nu cred ca e ok sa dai cu ts sau fb,ds etc 1000 dmg)

Joc de ceva vreme pe bk si pot sa zic una alta despre el, (lasand la o parte remarcile de prost gust al unor cetateni care zic ca nu). Adevarat, dau combo si din macro (catch me if you can) dar mai des il dau de mana,(intra si de mana cate 2/sec chiar 3/sec,dar dmg e 0 pe 1 dintre ele, am prins si combouri de cate 800k sau chiar 1,2 mil pe triple,nu zic nu....dar caracterul oponent nu a murit, si culmea ! nu era bk.... adica avea viata cam de 800 k max,ceea ce imi zice ca numerele alea sunt asa de "entertaiment).

Eu prefer sa bag potiunile de pe mouse, si sa dau cobo de mana, asta oricine ce ar crede...si nu am nimic de dovedit acolo, as vrea sa vad acei jucatori profi care zic ca ei fac totul de mana....dar aia sunt cei care joaca azi gunner, si ala e al dreaq de greu de jucat.

In mod normal bk 1 vs 1 (alte clase de caractere) ar trebui sa fie cam cel mai tare,de aceea avea cel mai mare def, hp si dmg de cand a aparut mu online,dar are mult de pierdut la range, (in party full se scimba situatia,si ma refer la party cu 5 caractere diferite nu 4 gunneri si un bk, si la care functioneaza buffele proprii )..... elful si rf-ul ce au avut sanse in fata la bk pe sezoanele trecute,depinde mult si de stilul de joc al fiecaruia,nu se poate compara Punker cu Mario, sau Raya cu Andrutza.

In fine,raman la parerea ca trebuie marit dmg atat in combo cat si la unele skilluri (nu fac referire aici la swordblow). si sunt de acord cu @RiseR aici, modificat in limita unui pvp balansat nu de la o extrema la alta.

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Quote

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Blicksem said:

Tot tu zici sa se abtina...si tot tu ii atzatzi. Ne hotaram?

 

Ma intereseaza parerea ta despre BK. Nu despre parerea @Amok

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara , parerea mea este ca BK este ffff pe def , un party full sa nu poata da jos un bk? iar acel bk sa dea cate un combo pe fiecare player si sa ii pice? 

parerea mea este ca ar trebuii sa i se mai scada din def si sa se faca ceva cu combo ul acela…

este si ff defence si ff op…

@MeTa verifica un pic bk ul…chiar sa nu poata fi doborat de nimeni…?

  • Like 1
  • Panic 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin sa te contrazic, pentru ca in situatia pe care o relatezi bk-ul pica daca bufele tuturor sunt identice. 1 vs 1 , doar cu bufe de x shop, bk-ul bate destul de bine, dar depinde acum si de skilul jucatorului de pe bk. De exemplu, nu il poti compara pe Amok, Cenzura cu LeThaL si GodOfPain, ultimii doi fiind doar carne de tun la arca de miercuri, no offense. Poate ca nu aveau destule bufe, nu am de unde sa stiu. Sau poate ca acel party full de care spui nu era bufat corespunzator.


ss4.thumb.jpg.00cebcdb1ab08e6e85e9074043fa4dea.jpg

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Mercenar said:

cum ai fost si tu carne de tun la cs ? daca tot dam exemple ??

Asa o fi cum spui tu, nu te contrazic, eu ti-am dat exemplu de bk, conform topicului, nu stiam ca vorbim de dl aici. 


ss4.thumb.jpg.00cebcdb1ab08e6e85e9074043fa4dea.jpg

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Babilon said:

Buna seara , parerea mea este ca BK este ffff pe def , un party full sa nu poata da jos un bk? iar acel bk sa dea cate un combo pe fiecare player si sa ii pice? 

parerea mea este ca ar trebuii sa i se mai scada din def si sa se faca ceva cu combo ul acela…

este si ff defence si ff op…

@MeTa verifica un pic bk ul…chiar sa nu poata fi doborat de nimeni…?

Cand ti.ai dat cu parerea despre bk ca ar fi "ffff pe def" te.ai referit la GodOfRed sau DeathAbove?

Mie personal nu mi se pare ca ar fi foarte pe def cum spui tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Stranger said:

Asa o fi cum spui tu, nu te contrazic, eu ti-am dat exemplu de bk, conform topicului, nu stiam ca vorbim de dl aici. 

ok tu dai exemplu pe marii tai bk amok si cenzura dar hai sa il rugam pe @MeTa sa puna CD pe skill-urile importante de combo sa nu se mai poata da 3 combo la sec si sa faca combo manual sa vedem ce mare bk o sa mai ai ? or sa se apuce de mario acesti mari bk-ii ai tai !!


Constantine was here ! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Mercenar said:

ok tu dai exemplu pe marii tai bk amok si cenzura dar hai sa il rugam pe @MeTa sa puna CD pe skill-urile importante de combo sa nu se mai poata da 3 combo la sec si sa faca combo manual sa vedem ce mare bk o sa mai ai ? or sa se apuce de mario acesti mari bk-ii ai tai !!

“Părerea mea este sa îți iei părerea și sa ți-o bagi in partea dorsala apoi sa o guști!”

Acum sa revenim la topic,cum este bk ffffff op pe def când îl pici lejer…1 vs 1 da este greu de bătut dar ținând cont ca este un joc de party,contează cine ataca,cum ataca și cât ataca!

Deci,nu vorbiți in necunoștință de cauza! Dacă sunt așa ffff op,de ce voua nu va rezista BK-ii???!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Mercenar said:

ok tu dai exemplu pe marii tai bk amok si cenzura dar hai sa il rugam pe @MeTa sa puna CD pe skill-urile importante de combo sa nu se mai poata da 3 combo la sec si sa faca combo manual sa vedem ce mare bk o sa mai ai ? or sa se apuce de mario acesti mari bk-ii ai tai !!

Cam toti jucatorii de bk se vor apuca de Mario, odata ce pui cooldown pe skilurile unui caracter care da damage principal numai din combo, nu crezi? Probabil ca dupa va da damage numai din skill si atunci nu ar avea de ce sa se foloseasca de combo. Daca bk ar avea damage pe sword blow ca si GC - ul atunci nu cred ca ar sta sa se chinuie sa faca combo, nu crezi?


ss4.thumb.jpg.00cebcdb1ab08e6e85e9074043fa4dea.jpg

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Mercenar said:

ok tu dai exemplu pe marii tai bk amok si cenzura dar hai sa il rugam pe @MeTa sa puna CD pe skill-urile importante de combo sa nu se mai poata da 3 combo la sec si sa faca combo manual sa vedem ce mare bk o sa mai ai ? or sa se apuce de mario acesti mari bk-ii ai tai !!

Nu te supara, ai jucat BK? daca bagi CD la acele skiluri nu o sa se mai dea nici un fel de combo. Nu mai tot povesti de combo de mana. Daca nu stii da combo de mana nu stii sa reglezi un Macro incat sa dea decent. Bk-ul e ok acum si nu se vede o problema la el. Fiecare Combo are o meandra si fiecare skill necesita un anumit timp incat un combo sa iti intre bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Babilon said:

Buna seara , parerea mea este ca BK este ffff pe def , un party full sa nu poata da jos un bk? iar acel bk sa dea cate un combo pe fiecare player si sa ii pice? 

parerea mea este ca ar trebuii sa i se mai scada din def si sa se faca ceva cu combo ul acela…

este si ff defence si ff op…

@MeTa verifica un pic bk ul…chiar sa nu poata fi doborat de nimeni…?

Corcodus.... du-te la scoala bai.  Lasa conversatiile inutile pe aici ...ca te ai trezit tarziu... 

 

Greetings MU-tizens,

There will be scheduled maintenance performed on  1 September 2021 @ 13:30 Server Time

Please refer to the following maintenance details.

[Maintenance Schedule]  1 - 5 minutes

Purpose:
- New PvP Config (based on what you required) - post what is NOT OK until maintenance, after that, all pvp requests will be ignored.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...