Jump to content
Sign in to follow this  
Zambilik

PVP vs Pogo

Recommended Posts

Dupa ceva timp de la ultimele modificari, as dori sa subliniez urmatoarele(chiar daca imi vor sari multi in cap):

1. GL a devenit OP - inteleg sa dai dmg mare...dar sa dea 3 caractere in tine si sa nu pici...ceva nu este in regula

2. DL sta mai bine in scut ca BK ... propunere: marire dmg DL si micsorare defense....a se observa ca BK-ul a ajuns caracter de suport

3. La ultimele CS-uri, s-a jucat pogo in loc de pvp

4. Lag foarte mare....noroc ca se mai da "blind" sa poti juca normal in "Castel"

 

Daca se doreste un server activ si echilibrat, ar fi frumos ca majoritatea sa vina cu idei constructive(fara acuze/jigniri) si poate se gaseste "echilibrul"

 

Spor. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru un echilibru trebuie munca , in asa fel incat fiecare caracter sa aiba rostu lui . nu cred ca poti face o setare gen mai punem un pic def sau mai scadem un pic atack , din cate stiu acel pic din data server daca e 0.2 si nu e0.1 gen deja e prea mult , setarile ar trebui facute char contra char full buffe  scoase complexele .

si nu in ultimu rand am o precizare de facut si as vrea sa raspunda doar Meta:

date fiind seturile actuale toti avem aceleasi seturi (NU EXISTA ALTELE) , inteleg ca elemental dmg joaca un rol important dar : cum se face ca anumiti playeri nu pot fi omorati ??? complexe avem toti cu macro ,etc , cercei 5 opt +15 , wings de la event ,ce face diferenta asa mare ca de ex la ultimu castel cel de azi 20 de oameni sa il atace pe Nightmare si el sa nu cada ???nu acuz pe nimeni de hackuri etc , vreau o explicatie plauzibila.

daca acesta este viitorul serrverului si unii nu pot accepta o infrangere si folosesc tot felu de buguri sau "chichite" care mai este farmecu ??

sa ne injuram dupa castel ? sa apara 10 postari ca pe  fiecare il ia capul ?

din punct de vedere logic si matematic in momentul in care in acest joc in care marea majoritate avem aceleasi gear-uri ,cu  un numar dublu de participanti la aproape fiecare castel ar trebui practic sa ne impunem

sustin in continuare instalarea unui antihack mult mai performant , faptul ca noi mergem la castel si il pierdem si pe urma 2-3 sunt prinsi si banati nu ne incalzeste , noi oricum am pierdut castelul , noi oricum am risipit o gramada de resurse , ei si-au atins scopu . castelul ar trebui luat guildei in care se depisteaza jucatori care folosesc hack-uri si daca nu il crezi pe owner atunci pe cine sa crezi ?

e doar o idee cu bune si cu rele

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, Zambilik said:

Dupa ceva timp de la ultimele modificari, as dori sa subliniez urmatoarele(chiar daca imi vor sari multi in cap):

1. GL a devenit OP - inteleg sa dai dmg mare...dar sa dea 3 caractere in tine si sa nu pici...ceva nu este in regula

2. DL sta mai bine in scut ca BK ... propunere: marire dmg DL si micsorare defense....a se observa ca BK-ul a ajuns caracter de suport

3. La ultimele CS-uri, s-a jucat pogo in loc de pvp

4. Lag foarte mare....noroc ca se mai da "blind" sa poti juca normal in "Castel"

 

Daca se doreste un server activ si echilibrat, ar fi frumos ca majoritatea sa vina cu idei constructive(fara acuze/jigniri) si poate se gaseste "echilibrul"

 

Spor. 

Punctul 1. Daca GL nu ar avea damage mare, cine ar mai face damage in castel ? Inafara de el si Slayer ? Atunci chiar ai putea vorbi de fotbal.

Punctul nr. 2- Eu din ce am vazut la cs-ul asta, Rorschach a stat mai bine decat un DL. 

La ce castel ai fost tu ?

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logica ta cam lasa de dorit, dar in fine e logica ta. Cum nici Rorschach nu murea cand dadeam 2 party in el, asa refuzam si eu sa mor. Vreo problema in asta? Daca tu crezi ca doar pentru ca sunteti de 2 ori mai multi ca noi, atunci este imperativ sa castigati, well...i rest my case.

  • Thanks 1

 

Sign1.gif.a454a4343f608339ae46cf0b01bcf02c.gif

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, Stranger said:

Logica ta cam lasa de dorit, dar in fine e logica ta. Cum nici Rorschach nu murea cand dadeam 2 party in el, asa refuzam si eu sa mor. Vreo problema in asta? Daca tu crezi ca doar pentru ca sunteti de 2 ori mai multi ca noi, atunci este imperativ sa castigati, well...i rest my case.

 

2 party-uri ???? frate despre ce vorbim ?? 2 aprty intr-un caracetr si voua vi se pare normal ?? si noi restu cu complexe pe amcro nu putem sta in picioare ??apoi chiar ati luat-o razna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca nu se poate avea o discutie normala fara sa se arunce sageti.  Nu are rost sa va explic fiecaruia...ca oricum nu se va ajunge nicaieri. 

 

Sa dam cartile pe fata...toate plangerile / reclamatii se fac pe canale private si de acolo pornesc modificarile. Majoritatea au investit bani ( unii mai multi unii mai putin) - corect ar fi sa se bucure toata lumea de investitia facuta.

 

Ar trebui ca acest joc, cel putin cand vine vorba de event-uri ce tin de echipa sa conteze fiecare buff primit/dat. Ar trebui sa conteze tactica, ar trebui sa conteze componenta fiecarui party ( la ce renunti si ce iei in plus). Este un joc de pvp si de echipa. Daca nu se doreste acest lucru din partea playerilor, macar sa stie toata lumea. 

 

Ce propun eu este sa existe un balans intre caractere, astfel incat fiecare caracter de pvp sa conteze ( inclusiv ar trebui gandit astfel incat nimeni sa nu mai aiba Atack speed maximizat, sa conteze si amaratul ala de RuneWizard 🙂 ). 

Pornind de la faptul ca toate caracterele au acelasi set cu aceleasi optiuni, clar ar trebui sa se bazeze pe bufuri si pe dmg elemental.

Avem asa: 

1. RF ar trebui sa fie caracterul cu cel mai mare dmg si cel mai mic def

2. GL/SL caractere cu dmg mare si def mai mic decat DL 

3. DL Dmg mare si def mic,

4. BK Dmg mai mic si defense mai mare

 

Caracterele suport: 

1. ELF dmg putin mai mare

2. SM cred ca este ok asa cum este acum

3. RuneWizard - dmg mic si defense mic, dar sa conteze bufful de attack speed - fara el nici un caracter sa nu poata avea max atack speed

 

Caractere mixte: 

1. SUMM - nu pot sa ma pronunt/nu am testat

2. MG - nu pot sa ma pronunt/nu am testat

 

Poate gresesc in ce am scris, dar as dori sa vad niste idei constructive si niste argumente solide...altfel @MeTa poti sterge topicul, te rog.

 

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Zambilik said:

Vad ca nu se poate avea o discutie normala fara sa se arunce sageti.  Nu are rost sa va explic fiecaruia...ca oricum nu se va ajunge nicaieri. 

 

Sa dam cartile pe fata...toate plangerile / reclamatii se fac pe canale private si de acolo pornesc modificarile. Majoritatea au investit bani ( unii mai multi unii mai putin) - corect ar fi sa se bucure toata lumea de investitia facuta.

 

Ar trebui ca acest joc, cel putin cand vine vorba de event-uri ce tin de echipa sa conteze fiecare buff primit/dat. Ar trebui sa conteze tactica, ar trebui sa conteze componenta fiecarui party ( la ce renunti si ce iei in plus). Este un joc de pvp si de echipa. Daca nu se doreste acest lucru din partea playerilor, macar sa stie toata lumea. 

 

Ce propun eu este sa existe un balans intre caractere, astfel incat fiecare caracter de pvp sa conteze ( inclusiv ar trebui gandit astfel incat nimeni sa nu mai aiba Atack speed maximizat, sa conteze si amaratul ala de RuneWizard 🙂 ). 

Pornind de la faptul ca toate caracterele au acelasi set cu aceleasi optiuni, clar ar trebui sa se bazeze pe bufuri si pe dmg elemental.

Avem asa: 

1. RF ar trebui sa fie caracterul cu cel mai mare dmg si cel mai mic def

2. GL/SL caractere cu dmg mare si def mai mic decat DL 

3. DL Dmg mare si def mic,

4. BK Dmg mai mic si defense mai mare

 

Caracterele suport: 

1. ELF dmg putin mai mare

2. SM cred ca este ok asa cum este acum

3. RuneWizard - dmg mic si defense mic, dar sa conteze bufful de attack speed - fara el nici un caracter sa nu poata avea max atack speed

 

Caractere mixte: 

1. SUMM - nu pot sa ma pronunt/nu am testat

2. MG - nu pot sa ma pronunt/nu am testat

 

Poate gresesc in ce am scris, dar as dori sa vad niste idei constructive si niste argumente solide...altfel @MeTa poti sterge topicul, te rog.

 

Spor

Ai impresia ca GL are defense mai mare decat DL?pe ce server te joci tu?ca pe Teba sigur nu!

Degeaba are dmg GL ca pica ca o musca,cu tot cu buffe

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ceea ce propui tu Zambilik ar trebui sa se poata forma party-uri de mai mult de 5 membri. Sa inteleg ca nu se poate juca decat daca sunt caractere care dau 1hit? Setarile actuale atat pe serverul de cs/arca cat si pvp mi se par destul de ok. La castle siege ar trebui sa se faca debuful sumoneritei astfel incat sa poti face pk mai repede si revizuita elfa pentru a contracara debuful sumoneritei. Asa cum s-a spus si mai sus, este un event de echipa si ar trebui sa se joace in echipa presupunand anumite tactici, degeaba ai cantitate daca nu ai calitate. Voi cereti revenirea la charuri overpower si automat revenirea la un event unde conteaza cantitatea doar. 


 

Sign1.gif.a454a4343f608339ae46cf0b01bcf02c.gif

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Stranger said:

La ceea ce propui tu Zambilik ar trebui sa se poata forma party-uri de mai mult de 5 membri. Sa inteleg ca nu se poate juca decat daca sunt caractere care dau 1hit? Setarile actuale atat pe serverul de cs/arca cat si pvp mi se par destul de ok. La castle siege ar trebui sa se faca debuful sumoneritei astfel incat sa poti face pk mai repede si revizuita elfa pentru a contracara debuful sumoneritei. Asa cum s-a spus si mai sus, este un event de echipa si ar trebui sa se joace in echipa presupunand anumite tactici, degeaba ai cantitate daca nu ai calitate. Voi cereti revenirea la charuri overpower si automat revenirea la un event unde conteaza cantitatea doar. 

 

Legat de setari , cu ce avantajeaza scaderea def ului la char pe aia mai multi ? Tocmai , voi astia mai cu 'skill' ar trebui sa faceti furori .

Sa dati raspunsuri frumos redactate sa bata bine la ochi pt domnu MeTa vad ca le aveti , dar obiectivitate ZERO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...