Jump to content
Sign in to follow this  
MeTa

Propuneri pentru situatia actuala/viitorul TebaMU

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

In primul rand as dori sa specific faptul ca acest topic va ramane deschis pentru idei si propuneri din partea voastra, insa inainte de toate as dori sa va prezint un proiect care contine o lista cu puncte tari/slabe cat si un set de propuneri gandite din mai multe puncte de vedere, din partea mea.

Acest proiect va trebui realizat pas cu pas pana ajungem la un rezultat favorabil, dar este nevoie si de ajutorul vostru pentru stabilirea unor puncte comune de vedere astfel incat sa pot preconiza si o data de incheiere.

Asadar fara sa lungim prea mult acest topic, sa incepem:

 

Puncte tari (Teba vs alte servere)
 

1. O multitudine de eventuri gandite si implementate pentru a crea concurenta (Guild Prestige, Daily Reset, Gens Crusade)

2. Item Shopul care satisface nevoile oricarui jucator din punct de vedere accesibilitate cumparare Gear.

3. Majoritatea eventurilor default au fost gandite special pentru a fi atractive. De ce spun asta? De exemplu, Blood Castle/Devil Square/Chaos Castle au o singura camera pentru a starni interesul oricarui jucator. Doppel, pentru punctele Gens si nu numai, Imperial pentru reward-uri si sansa de a obtine Wings of Power si multe altele.

4. Castle Siege, Arca War si rivalitatea punctul culminant TebaMU de la deschidere.

5. PvP-ul a fost mereu pe primul loc.

6. Termenul "long-term" nu a fost folosit niciodata pentru ca nu este loc de asa ceva. Va asiguram ca baza de date este sfanta, nu o vom reseta orice s-ar intampla, iar inchiderea serverului este deja SF... Daca considerati ca mai sunt si alte puncte tari va rog sa le evidentiati

 

Puncte slabe

1. Sistemul de Reset (Rebirth) invechit, care foloseste principiul de "keep stats", lucru descurajator pentru jucatorii noi care prefera sistemul mai nou de "burn stats". In acest sistem actual intervine monotonia, Reset-uri non stop, fara o motivatie. Singura motivatie ar fi Reward-ul si Ranking-ul.

2. Stats-urile (cel mai important lucru din MU Online) se obtin exagerat de repede.

3. PvM general(cu exceptia PvM-ului din hartile battle) inexistent, sau foarte slab exploatat.

4. Experienta exagerat de mare. Acest lucru duce la monotonie pe server, datorita faptului ca dupa 5 reseturi jucatorul nu se mai sinchiseste sa cumpere nici macar Seal. Aici contribuie in mod negativ si sistemul de "keep stats"

5. Din cauza db-ului imbatranit, este lipsa de interes pentru jucatori noi dar si pentru cei prezenti. (m-am tot gandit, daca esti nou sau vechi, de ce ai alege sa intrii in momentul acesta in joc? Nu am gasit raspuns... doar sa zicem sa fac 2-3 PK-uri - in caz ca am cu ce)

6. Spoturile nu prea ii ajuta pe cei mici (0-5 RR).

7. Lipsa unui droplist pe website.

Daca considerati ca mai sunt si alte puncte slabe va rog sa le evidentiati.

 

Bazandu-ma pe lista mea de mai sus va prezint punctul meu de vedere in rezolvarea situatiei actuale si consolidarea viitorului serverului:

 

I. In primul rand sa rezolvam problemele actuale legate de PvP.

Cum facem asta?

a) voi face PvP-ul general sa fie ca cel de la CS/Arca, sa numai existe diferente. (doar 50% mai putin in friendly fire)
b) voi deschide un topic special pentru PvP, cu fiecare rasa in parte, si fiecare poate spune parerea lui despre clasa favorita.
c) facem un update final cu feedback-ul vostru.

 

II. Eventuri

a) Guild Prestige Event, recalculam putin punctele. Propunerea mea este sa scoatem Castle Siege si Arca din acordarea punctelor bonus zilnice. Fiecare event aduce anumit beneficiu si nu trebuie sa le combinam, pentru ca stricam farmecul altor eventuri.
b) Adaugarea unui nou event saptamanal care calculeaza, toate punctele cumulate la BC/CC/DS/GORGON/INVAZIE/DRAGONI/etc.
Exemplu: In decursul unui ciclu de o saptamana, sa fie premiat cel care a strans cele mai multe puncte din bc. Cine a omorat cei mai multi Gorgoni/etc. Toate eventurile/Bosii care apar la mai putin de 3 ore si pot fi vanati de oricine.
c) Modul de inregistrare la Castle Siege. Fiind un PvP mai "dur" propun sa se acumuleze secundele inregistrate fara sa se piarda daca GM-ul moare, tensiunea sa creasca mai mult decat acum. Iar daca se ajunge din nou la inregistrarea intentionata spre final ceea ce nu prea este posibil, putem penaliza acest lucru sau putem face trepte. Ex: se acumuleaza cate 15 secunde. Daca se inregistreaza 28 de secunde iar GM moare sau se pierde switch, sa ramana cu 15 secunde acumulate, daca se inregistreaza 50, sa ramana cu 45, samd. Dar propun momentan acumularea secundelor default. (suspendat momentan, voi prezenta o alta metoda printr-un sistem cu puncte, dar momentan ramane cum este acum pentru ca nu vreau sa iasa iar vorbe ca as avantaja pe cineva anume, a fost o simpla propunere, dar trebuia sa ma gandesc ca cei care apara nu vor schimbari aici. No offense, oricine era in postura de aparator, sigur respingeau aceasta propunere)

III. PvM (Normal)

a) spoturile sa fie cat mai diversificate. Arena (warp level 1) sa fie pentru toata lumea nu doar pentru Gold Memberi cu mobi pentru incepatori, inclusiv Aida + spoturile clasice Arena (Worm + Soldier + Bali)
b) Bosii sa aiba putin mai mult HP/DEF pentru a fi mult mai interesanti.
- aici am elimina punctul 3-6 de la minusuri.

 

IV. Sistemul de reset si EXP.

Aici este destul de dificil sa combini ce este "la moda" cu obisnuita care este pe Teba de atatia ani.

As avea urmatoarele propuneri:

a) sa scad exp la 1000x/1200x iar Grand Resetul la 40-50 Reseturi, implicit reward-ul sa scada la jumatate.
b) sa scad exp la 1000x/1200x si sa renuntam la grand reset iar reward-ul sa se primeasca doar pe reset.
c) la fel ca si punctul b) dar cu stats burn si sa se primeasca in jur de 500 - 550 stats points per reset.
d) Sistemul pe care il am in proiectul Toga il putem implementa si pe Teba. Sa va spun cateva detalii despre el daca l-as implementa.
Pe scurt, va fi un sistem sezonal (resetare periodica 3 sau 6 luni), cu experienta dinamica incepand de la x5000, cu stats burn, recompensa stats-urilor va fi in functie de numarul reset-urilor si clasa, la un anumit numar de reseturi se primeste o baza de sts. Experienta scade in functie de numarul reset-urilor la fel si sts primite per reset.

Acum sa explic si mai detaliat:

Experienta de pornire, x5000 pentru caracterele cu 0-5 reset-uri.
Cand resetati level-ul, toate sts o sa dispara si o sa primiti stats-uri in functie de numarul reset-urilor (ex: la 10 reset-uri, aveti sts de pornire recompensa 5,000)
Recompensa consta in puncte sts, diamante, prestige, gens points, etc
In momentul in care se trece de un prag, gen 5 reset-uri, experienta o sa scada cu 5%, dupa 5 reset-uri, experienta va fi 4,750. Cand ajungem la 10 reset uri experienta scade din nou cu 5% din 4750 (nu tot din 5,000) si tot asa, pana intr-un punct care nu poate fi mai mic de 1000x.
La fiecare prag se primesc si puncte sts statice. De exemplu, de la 0 la 5 rr, primim 25 de puncte la toate cele 4/5 sts. la urmatorul prag, primim un bonus de 500 de puncte, puncte statice, ceea ce inseamna ca vom pormi cu 500 de puncte la toate cele 4/5 sts.
Valoarea primita ca reward a sts urilor per reset o sa scada cu cat inaintam in numarul reset-urilor, dar volumul va fi mereu in crestere. De exemplu intre 0 si 10 RR, primim 500 puncte per reset respectiv 600 pentr cei care primesc 7 pct/lvl, in intervalul 10 - 20 de reseturi, primim 450 respectiv 540 per reset, dar punctele statice vor creste, samd.
Reward-ul in diamante va creste in functie de numarul reset-urilor.
Max stats va ramane tot 32,000 iar cand se atinge max stats, nu veti mai primi reward-ul sts.
Punctele statice se pot adauga si din website, la un pret destul de mare (echivalent cu reward-ul primit din reset-uri + timpul petrecut pentru reset-uri)
Atat punctele statice cat si reset-urile vor fi sterse la un interval prestabilit. Cred ca perioada optima ar fi undeva la 6-7 luni.

 

V. Website
Vor fi adaugate ceva module in website cum ar fi:

a) Item Drop List. O lista cu toate drop-urile si reward-urile posibile.
b) Guild Hall. Locul unde se poate administra guild-ul, sa se acorde rang-uri speciale, guild vault unde se pot depozita/retrage iteme/diamante care pot fi la dispozitia oricarui membru cu acordul celor care administreaza guildul.
c) Web Vault. Un loc unde se pot depozita un numar de iteme fara o limita impusa de tip lista, sa existe posibilitatea de search, filtrare, etc.
c) Web Store Market. Afisarea tuturor Store-urilor din joc cu posibilitate de cautare.
d) Banlist (joc + forum)

 

VI. Altele
a) Formalitatile de avansare a claselor sunt destul de plictisitoare si ca un zid pentru unii jucatori, asa ca ar trebui sa dispara pe un server high exp (q2/q3/q4). Propun caracterele noi sa vina direct cu Q4 facut.
b) Ice Wind Castle ar fi un plus pentru server, dar din pacate este mult prea scump pentru bugetul serverului, pretul plugin-ului fiind de 1,060 EUR iar noi abia ne taraim sa platim lunar serverul sa-l tinem online. Costurile fiind de aprox 800 EUR lunar (Licenta fisierelor + Serverul Dedicat + Licenta cPanel + Serverul Dedicat pentru Website + Protectiile DDoS + multe alte costuri care nu imi vin acum in minte). Voi face un Topic in cadrul Categoriei Events unde se poate dona pentru acest plugin cu posibilitatea de a recupera suma donata in viitor sau pur si simplu daca doriti sa ne ajutati.
c) Astept propuneri si din partea voastra si sa discutam cat se poate de transparent, aici, pe forum tot ce doriti.

 

Nu uitati! Doar impreuna putem face jocul mai frumos, indiferent de guild sau conceptii. Putem rezolva orice nu este ok si satisface nevoile fiecarui jucator.

 

 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din punctul meu de vedere este o idee foarte interesanta .. la punctul || cel cu eventul ... la partea cu secundele nu mi se pare ok sa ramana secundele daca gm moare sau iese din camera de CS.... pe acest lucru sigur o sa iasa multe discutii.. mi se pare normal sa ramana secundele atat timp cat GM sau AGM este in camera de CS si nu moare sau iese afara din camera intentionat ...  si despre partea cu RR/Reward .. este o treaba bn gandita .. cel putin pe mn unu ma motiveaza mai mult sa incep sa dau rr-uri ... dar daca vrei ca Arena sa o faci pt toata lumea ar trebuii sa fie non - pvp 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Multe idei bune care ar putea restabili interesul pentru server. 

Sunt de parere ca actualul sistem de reset/grand reset este depasit si sugestia cu proiectul Toga arata foarte interesant. Cu siguranta ar fi un plus fata de actualul sistem.

De asemenea, e posibil ca trei servere (Fire, Ice, Gold) sa fie prea multe pentru actuala populatie a serverului, astfel accentuand impressia de non-activitate prin dispersia jucatorilor pe cele 3 realms. Cred ca o concentrare mai mare a jucatorilor este benefica (unul sau doua realms sunt de ajuns din punctul meu de vedere). Aici trebuie tinut cont de pk excesiv, anume fie limitarea hartilor in care pvp este activ sau pedepsirea pk-ului excesiv pe spot/la invazie/la boss etc. Este descurajant pentru noii jucatori atunci cand intra pe fire (deoarece este cel mai populat) si sunt victimele jucatorilor zelosi. Nici nu mai incearca alt realm, in cele mai multe cazuri parasesc serverul. 

De asemenea, asa zisa rivalitate intre cele doua guilde principale este una distructiva si in detrimentul serverului, prin comportamentul afisat (acuze, jigniri, pk abuziv etc) ce are victime colaterale, afectand activitatea serverului. Trebuie cumva transformata aceasta rivalitate intr-una benefica, si mai ales trebuie incurajat comportamentul si atitudinea fair-play. Imi amintesc de vremuri in care principalele guilde erau in relatii amiabile, deci cu siguranta ca acest lucru este posibil.

Revenirea hartii Arena este un lucru necesar, ce voiam sa il propun in urmatoarea perioada, sub aspectul mai sus amintit.

Sezonalitatea este un alt lucru necesar si benefic.

PVP-ul este un aspect mai complicat, drept dovada si atatea schimbari de-a lungul anilor. Ceea ce trebuie avut in vedere este evitarea situatiei in care 1 sau 2 clase sunt clar overpowered. Binteinteles, nu poate exista echilibru perfect dar se poate modifica raportul de forte astfel incat sa fie macar o competitie (faptul ca sezonul trecut toata lumea avea Slayer iar sezonul acesta vezi doar GC/RF este un indicator ca nu e ce trebuie). Este si complicat de realizat acest lucru, din moment ce setarile/seturile/talentele/valorile sunt concepute pentru non-rr iar noi jucam cu full stats. Poate ca coroborarea sistemului de reset (implicit puncte si numar maxim de stats/reset) cu sistemul de pvp ar putea duce la un rezultat mai bun. 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. SM-ul trebuie readus la viața și sa fie și folositor(adică sa nu zică nimeni ca merge MS atâta timp cât am verificat și nu modifica nimic in valori)

2. GL este in plus,are și el niște buffe dar vai mama lor,cd 60 sec dar durata bufului este de 6-8 sec! 

3. Elfa sa fie și ea folositoare(unde sunt vremurile in care o Elfa se bătea cu un bk?)

 

4.Debufele de la pentagrame/caractere! Alergi 5 min singur si încă mai ai 2-3 debufuri!!!!

5.Bufele din xshop au valori prea mari și provoacă anomalii in dmg!

6.Aripile WoP nu se pot obține prea ușor,deci nu sunt disponibile pentru toată lumea,red dragon la fel!! Deci ce șanse are unul nou venit pe server sa procure wop și red dragon?paypal???!!!

7.Sa se retesteze ice dragon/red dragon,gold fenrir si calul la dl!!! (Absorbul la cal de 50% este 0! Dmg absorb la gold fenrir este de 1%??)

 

Momentan am scris doar astea,când imi mai aduc aminte ceva o sa scriu din nou!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Eu propun scoaterea totala din X shop a buffelor, asa caracterele se vor baza pe propriile buffe,(speram ca ele vor fi revizuite) iar party-urile for fi formate normal din 5 caractere diferite, acum ele sunt formate din 2-3  tipuri de caractere : 3 GC+BK+RF sau  4 GC +BK.

 

 

  • Like 6
  • Dislike 1

Quote

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !! 

Am si eu o propunere .... marirea numarului de persoane intr-un party ... am jucat pe unele sv in care puteai face pt de 7 persoane ... nu este bataie de joc si nici misto ... Respect !!! 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, MeTa said:


c) Modul de inregistrare la Castle Siege. Fiind un PvP mai "dur" propun sa se acumuleze secundele inregistrate fara sa se piarda daca GM-ul moare, tensiunea sa creasca mai mult decat acum. Iar daca se ajunge din nou la inregistrarea intentionata spre final ceea ce nu prea este posibil, putem penaliza acest lucru sau putem face trepte. Ex: se acumuleaza cate 15 secunde. Daca se inregistreaza 28 de secunde iar GM moare sau se pierde switch, sa ramana cu 15 secunde acumulate, daca se inregistreaza 50, sa ramana cu 45, samd. Dar propun momentan acumularea secundelor default.

Salutare!

In primul rand vreau sa specific ca sunt total impotriva propunerii de mai sus, si anume, acumularea secundelor la inregistrarea Castle Siege. Cum este acum, este perfect, daca mori dispar toate secundele inregistrate, daca iesi din camera sau dai Move, IDEM. Nu vreau sa amintesc ce se intampla in trecut cand venea GM-ul, inregistra cate 10-15 secunde pana cand se adunau 55-59 secunde, apoi fugea in CryWolf sau se ascundea prin Loren Deep, venea aproape de final, si cu 1 click pe coaroana se lua CS, lucru destul de enervant pentru ceilalti care aparau.

Propun sa fie marit nr de persoane intr-un party la 7 playeri, asa cum am mai auzit ca se practica pe alte servere.

Din punct de vedere al PVP-ului, sunt cateva caractere care sunt doar "de umplutura" pe acest server (ex.: Elf, SM, GL).

In rest, ar fi bine venite celelalte schimbari propuse, iar in cazul in care mai apar idei noi, revin cu ele in acest topic.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, kybak said:

Dacă chiar vrei sa reglezi pvp-ul,pune un Server de teste pentru toată lumea sa facă teste gratis(nu mi se pare corect sa fac teste din diamantele câștigate/ cumparate)! Oferă posibilitatea fiecărui jucător sa testeze și sa își exprime părerea!!

Nu trebuie un test special, doar ce pareri sunt de la update-ul S16 pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa zic si eu ceva , in primul rand cea mai mare problema pe server momentan este PVP . Sunt zeci de conturi cu sute de caractere full ale unor jucatori care au plecat din cauza acestui pvp . Asta ar fi prioritatar de rezolvat si s-ar putea face cam asa.

1. scoase toate buffele din xshop si eventual adaugate doar 2 unul de atack unul de defense care sa nu mearga deodata .

2. PvP setat caracter vs caracter doar cu buffele lui  , stiu multa munca dar doar asa se poate face un pvp de durata , nu s epoate un rf de ex sa dea acelasi dmg intr-un bk ca si intr-un sm .

3. cand punctul unu si 2 au fost rezolvate la arca si cs efectul buffelor sa fie undeva la 15-20% si marit progresiv ca o masura a faptului ca sunt asa multe buffe si se pot realiza atatea tipuri de party , in felul acesta cam orice caracter ar avea farmecul lui

4. elemental dmg doar daca se foloseste pentagrama cu atributul necesar skilului altfel 0 , atunci fiecare ar construi in functie de element .

Avand in vedere complexitatea cred ca este cel mai usor mod de a seta pvp . Eu sunt convins ca in momentul acela multi playeri vechi se vor intoarce si atunci putem discuta despre rr /gr etc .

Momentan playerii noi oricum primesc ajutor de la cine e pe server , ei nu continua din alte motive nu din lipsa de echipament

O zi faina

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, NecuratuL said:

sa zic si eu ceva , in primul rand cea mai mare problema pe server momentan este PVP . Sunt zeci de conturi cu sute de caractere full ale unor jucatori care au plecat din cauza acestui pvp . Asta ar fi prioritatar de rezolvat si s-ar putea face cam asa.

1. scoase toate buffele din xshop si eventual adaugate doar 2 unul de atack unul de defense care sa nu mearga deodata .

2. PvP setat caracter vs caracter doar cu buffele lui  , stiu multa munca dar doar asa se poate face un pvp de durata , nu s epoate un rf de ex sa dea acelasi dmg intr-un bk ca si intr-un sm .

3. cand punctul unu si 2 au fost rezolvate la arca si cs efectul buffelor sa fie undeva la 15-20% si marit progresiv ca o masura a faptului ca sunt asa multe buffe si se pot realiza atatea tipuri de party , in felul acesta cam orice caracter ar avea farmecul lui

4. elemental dmg doar daca se foloseste pentagrama cu atributul necesar skilului altfel 0 , atunci fiecare ar construi in functie de element .

Avand in vedere complexitatea cred ca este cel mai usor mod de a seta pvp . Eu sunt convins ca in momentul acela multi playeri vechi se vor intoarce si atunci putem discuta despre rr /gr etc .

Momentan playerii noi oricum primesc ajutor de la cine e pe server , ei nu continua din alte motive nu din lipsa de echipament

O zi faina

 

Parerile/propunerile despre PvP ma ajuta mai mult daca sunt exprimate aici: https://www.divinitymu.org/index.php?/mu-online/82-pvp/

Propunerea ta in legatura cu elemental dmg nu se poate realiza, in P2-2 pentagrama este hibrida. (se pot face combinatii de elemente)

Nu vreau sa intorc pe nimeni din drum, ma intereseaza viitorul nu trecutul. Nu se poate construi nimic cu cei care plang de orice setare si repede se lasa la orice fel de disconfort.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca sunt but dar imi dau si eu cu parerea

PVE

- Arena lvl 1 nu este necesara daca  se pastreaza stats / ML

- Arena ar trebui sa fie intotdeauna PvP

- Sa nu se mai cumpere stats de pe site

- Pe mine nu ma deranjeaza in cat timp se da resetul, dar sunt altii care o sa planga pe tema asta

- Creste dificulteatea la bosi 100% de acord

- Instalarea unui singur mob in care poti da maxim 1 damage cu caeva milioane-miliarde HP  si care apare random pe un map [ aici nu conteaza daca e pvp sau pve ] la un interval random din care sa pice un drop bun [ 0.01% kundun ]

- ceva reglari de drop [ oricum cu itemshop pe site e irelevant :D ,,,pt mine ]

- Lasa caracterele de la Q1 ...nu e asa greu sa faci Quest aici .Propun sa scoti tot din shop

PVP

- nu ma bag , eu nu fac ca le dau mare paleta de la tiuie

Event

- marit putin drop la AA

- CC chiar nu stiu ce da pentru ca mereu primesc acelasi prostii

- Da e plin de dragoni rosii si aripi d-alea nasparlii dar oamenii au platit pentru ele so not my problem 😄


"Ignoranţa ne costă mai scump decât educaţia." - Vadim Tudor 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

io propun un rr db :))) si ca sa fie treaba buna  baga gr 50 rr si reward 40 k diamonds ....orice player care cauta server de mu se gandeste  in cat timp isi face un set ca sa faca pk 😄 FORTA KHAOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS FOREVER KHAOSSSSSSSSSSSS THE BEST

Edited by Swipe
  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.pvp ar fi foarte usor de balansat din ce am vazut pe alte servere pe unde am mai jucat daca s-ar face damage-ul din pentagrama cu hp scazut atunci ar conta fiecare caracter in parte cu debuff-ul corespunzator si s-ar calcula debufele si ar fi diversitate de caractere in party


ingeri-cazuti-Pamant-1280x720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, in legatura cu PVP balansat, daca ar fi spus toata lumea bug urile  pe care le au gasit , la timpul potrivit, ar fi putut balansa ff rapid PVP ul…dar multi dintre playerii de pe server le folosesc si abuzeaza de ele…

Este foarte usor sa se creeze un topic cu bug uri, doar ca majoritatea le exploateaza nu le reclama 😉😉

 Guilda Divinity power 💪💪💪

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2021 at 7:57 AM, MeTa said:

c) Modul de inregistrare la Castle Siege. Fiind un PvP mai "dur" propun sa se acumuleze secundele inregistrate fara sa se piarda daca GM-ul moare, tensiunea sa creasca mai mult decat acum. Iar daca se ajunge din nou la inregistrarea intentionata spre final ceea ce nu prea este posibil, putem penaliza acest lucru sau putem face trepte. Ex: se acumuleaza cate 15 secunde. Daca se inregistreaza 28 de secunde iar GM moare sau se pierde switch, sa ramana cu 15 secunde acumulate, daca se inregistreaza 50, sa ramana cu 45, samd. Dar propun momentan acumularea secundelor default. (suspendat momentan, voi prezenta o alta metoda printr-un sistem cu puncte, dar momentan ramane cum este acum pentru ca nu vreau sa iasa iar vorbe ca as avantaja pe cineva anume, a fost o simpla propunere, dar trebuia sa ma gandesc ca cei care apara nu vor schimbari aici. No offense, oricine era in postura de aparator, sigur respingeau aceasta propunere)

Salz , exact asta le-am spus si eu la bajeti pe confa de discord . Sistemul de puncte ar combate venirea guildelor la CS in ultimele 5-10 min  la ''furat'', dar si tactica de a acumula 59 sec in prima jumatate de ora de CS sa zicem , si sa inregistrezi ultima secunda in ultimul minut de CS .

La sistemul de punctaj cred ca ar trebuie sa conteze :

-guilda aparatoare x puncte / 30 sec ca guild aparator  (cu cat avansam in timp sa fie mai multe pcte date /30 sec)

- x puncte kill pe GM/AM oricarui guild advers  (ex : 500 pcte)

-x puncte kill pe BM oricarui guild advers   (ex : 250 pcte)

-x puncte kill pe oricare char din guild advers aflat in  camera(throne room) (ex 100 pcte)

 

Edited by RobyRoberto
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ..  1 .   pe langa PVP  mai este problema si pentagramelo ... in item shop sunt N - pentagrame   dar pe sv se folosesc maxim 2 pentagrame ..... dc restul pentagramelor care sunt in item shop si le gasim si in game sunt degeaba ????  de ex pe sv  o sa gasesti numai Lyra si Lemuria ... sau Lyra si Harpa .... oare dc ??? dar in proportie de 99% toti playeri au Lyra pentru ca este singura pentagrama la care merg debufurile din ertelul radiance ... dar nu toate debufurile .... 

2.. dc  doar 3 debufuri din cele 5 de la ertelul radiance functioneaza ??? dc debuful  Blinding si  Binding nu functioneaza ???  sau daca functioneaza dc trebuie puse pe o anumita pentagrama ????    dc celelante debufuri  daca nu ai pentagrama Lyra dabea intra la pvp ???? in special debuful paralyzing si punish ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2021 at 1:57 AM, MeTa said:

IV. Sistemul de reset si EXP.

Aici este destul de dificil sa combini ce este "la moda" cu obisnuita care este pe Teba de atatia ani.

As avea urmatoarele propuneri:

a) sa scad exp la 1000x/1200x iar Grand Resetul la 40-50 Reseturi, implicit reward-ul sa scada la jumatate.
b) sa scad exp la 1000x/1200x si sa renuntam la grand reset iar reward-ul sa se primeasca doar pe reset.
c) la fel ca si punctul b) dar cu stats burn si sa se primeasca in jur de 500 - 550 stats points per reset.
d) Sistemul pe care il am in proiectul Toga il putem implementa si pe Teba. Sa va spun cateva detalii despre el daca l-as implementa.
Pe scurt, va fi un sistem sezonal (resetare periodica 3 sau 6 luni), cu experienta dinamica incepand de la x5000, cu stats burn, recompensa stats-urilor va fi in functie de numarul reset-urilor si clasa, la un anumit numar de reseturi se primeste o baza de sts. Experienta scade in functie de numarul reset-urilor la fel si sts primite per reset.

a & b) Teoretic ai face cam ce este acum: exp 2500x (caci 5000x cu siguranta nu este) la 100 rr. Problema mare despre care s-a tot vorbit pe forum este de fapt reward-ul mic la GR. Cred ca daca revii la reward-ul de pe S15 poate ca ar fi mai ok pentru playerii care dau rr/gr. Ma refer ca reward-ul sa creasca la fiecare GR. Playerii trebuie motivati prin reward ca sa dea cat mai multe GR. Daca reward-ul la GR va creste de la un GR la altul, atunci cred ca playerii vor fi multumiti fara a fi nevoie sa te complici prin burn stats sau alte proiecte. 

On 7/29/2021 at 1:57 AM, MeTa said:

c) Modul de inregistrare la Castle Siege. Fiind un PvP mai "dur" propun sa se acumuleze secundele inregistrate fara sa se piarda daca GM-ul moare, tensiunea sa creasca mai mult decat acum. Iar daca se ajunge din nou la inregistrarea intentionata spre final ceea ce nu prea este posibil, putem penaliza acest lucru sau putem face trepte. Ex: se acumuleaza cate 15 secunde. Daca se inregistreaza 28 de secunde iar GM moare sau se pierde switch, sa ramana cu 15 secunde acumulate, daca se inregistreaza 50, sa ramana cu 45, samd. Dar propun momentan acumularea secundelor default. (suspendat momentan, voi prezenta o alta metoda printr-un sistem cu puncte, dar momentan ramane cum este acum pentru ca nu vreau sa iasa iar vorbe ca as avantaja pe cineva anume, a fost o simpla propunere, dar trebuia sa ma gandesc ca cei care apara nu vor schimbari aici. No offense, oricine era in postura de aparator, sigur respingeau aceasta propunere)

1. Daca esti familiarizat cu eventul Ice/Wind CS Devias poate ca s-ar putea implementa ceva asemanator. Pt un PvP mai "dur" sa se acumuleze secundele inregistrate fara a se pierde daca gm-ul / asistentul moare (aceleasi secunde fiind atribuite si asistentului), secundele acumulate putand fi pierdute daca gm-ul / asistentul nu inregistreaza timp de 3 min. In momentul in care gm-ul / asistentul a fost omorat un timer (vizibil pentru toti participantii) sa fie afisat si care va indica timpul ramas la dispozitie pentru a inregistra ca sa nu piarda secundele acumulate. Acest timer se va reseta de fiecare data cand gm-ul / asistentul inregistreaza secunde. In felul asta guilda atacatoare va fi obligata sa incerce sa inscrie mereu pentru a-si pastra secundele.

2. - Scaderea valorilor bufelor din x - shop de elixir (toate) si arkan (toate) / scroll of defence

    -Refacerea mana shield-ului de la sm atribuit diferit in functie de rasa char-ului din party asta aducand sm-ul la viata.

    -Reglarea buf-ului de solid protection de la bk, care in momentul de fata este functionabil doar 50% (pe partea de absorb hp, caci hp-ul absorbit nu este inlocuit de damage asa cum ar trebui). Acum bk - ul iti ofere, de ex. ,un hp de 270k prin sweal , iar prin solid protection ia inapoi undeva la 90k/char (30%) din care 50% ii revin lui ca hp , iar 50% ar trebui sa revina membrilor din party ca damage ceea ce nu se aplica.

    - Obsidian Pwp crescut pe party caci acum e aproape inexistent ar aduce GL-ul inapoi in joc

    - Refacerea absorb-ului la dark horse (acum este de 0%)

    - Refacerea debufelor de sumoner (innovation & weakness) ar aduce sumonera inapoi in joc si ar fi vitala la Castle Siege

    - Marirea ratei de succes al skilulului Cure al elfei, devenind o arma de contracarare vs weakness / innovation

Toate acestea ar putea duce la fixarea unui PvP bun, cu diversificare in party-uri punandu-se baza pe bufele caracterelor. Totodata ar mari consumul de potiuni, care desi nu e un lucru intotdeauna bun, e posibil sa se dovedeasca a fi benefic pentru server. Intotdeauna vor fi doua tipuri de playeri, cei care farmeaza (in proportie de 70%) si cei care "doneaza" (restul de 30%). Daca consumabilele nu se duc, atunci nu ai de ce sa "donezi" sau sa farmezi, indiferent de oferta. 

 

Propuneri:

1. Dropuri Nixie Boss / Ferea Boss / Darkness Boss / Core Boss / Sylvester / Deep Dungeon Boss - refacute (adaugare drop diamante / iteme de craft pt set ar fi mult mai ok decat iteme exe)

2. Imperial event refacut: in momentul de fata il poti face cu un singur caracter (avand party cu un alt caracter ce ramane in safe zone) pentru ca mobii ii omori foarte repede. Marirea defence-ului acestora sau al hp-ului ar face sa fi nevoit sa intri cu un party format din minim 4 caractere active. Acest lucru ar duce la intrarile dese in DS pentru a aduna invitatii la imperialul zilnic. Adaugarea Box-ului de Wing of Power (7 zile) in dropul de la imperialul de duminica ar fi un lucru atractiv (asta daca nu a fost implementat deja).

3. Acelasi lucru la Doppel referitor la mobi, pe care ii omori foarte repede comparativ cu Doppel de pe S15. O restartare a eventului la fiecare 7 zile ar fi ok, pt ca se buguieste si nu mai dai damage in mobi. Reward-ul ar trebui modificat si inlocuite itemele exe din drop-ul final cu cel putin iteme de craftare pt set / ruud / diamonds / invitatie Gayon etc.

4. Scaderea mobilor in anumite mape cu drop nesemnificativ si practic nefolosite poate ar diminua lagul pe server, mape gen LT 2/4/5/6 , Kalima , Karutan 1 / Nars (probabil ar fi ok facute spoturi de max 3 mobi) etc. 

5. Introducerea aceluiasi drop in mapele de quest-uri pentru gens (Vulcanus si Red Smoke Icarus). Ma refer la dropul celorlalti mobi din mapa, nu la cei pentru quest. In momentul de fata aceste dropuri sunt diferite.

6. Introducerea optiunii in x-shop de a cumpara diamante pe ruud. 

7. Schimbarea beneficiilor pentru gold member. Ceva mai atractiv gen: o rata de succes marita considerabil pentru ridicarea itemelor la + 15 (set item / earings / pets) / o rata ridicata de obtinerea ice dragon (rare) / un reward la GR marit cu 50% 

  • Like 2

 

Sign1.gif.a454a4343f608339ae46cf0b01bcf02c.gif

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, Crocodil said:

Salut ..  1 .   pe langa PVP  mai este problema si pentagramelo ... in item shop sunt N - pentagrame   dar pe sv se folosesc maxim 2 pentagrame ..... dc restul pentagramelor care sunt in item shop si le gasim si in game sunt degeaba ????  de ex pe sv  o sa gasesti numai Lyra si Lemuria ... sau Lyra si Harpa .... oare dc ??? dar in proportie de 99% toti playeri au Lyra pentru ca este singura pentagrama la care merg debufurile din ertelul radiance ... dar nu toate debufurile .... 

2.. dc  doar 3 debufuri din cele 5 de la ertelul radiance functioneaza ??? dc debuful  Blinding si  Binding nu functioneaza ???  sau daca functioneaza dc trebuie puse pe o anumita pentagrama ????    dc celelante debufuri  daca nu ai pentagrama Lyra dabea intra la pvp ???? in special debuful paralyzing si punish ??

Doar punish trebuie folosit pe o anumita pentagrama. Fiind activat de elemental critical damage, el va putea fi folosit doar pe pentagramele care au aceasta optiune. 

In rest , toate celelalte debufuri de la radiance se pot folosi pe orice pentagrama. Rata de succes al debufului depinde si de optiunile alese la ertelul de radiance si de elementul skilului cu care dai, si de elementul oponentului. Asa ar fi normal in teorie, in practica posibil sa difere din setari.

  • Like 1

 

Sign1.gif.a454a4343f608339ae46cf0b01bcf02c.gif

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2021 at 1:57 AM, MeTa said:

I. In primul rand sa rezolvam problemele actuale legate de PvP.

Cum facem asta?

a) voi face PvP-ul general sa fie ca cel de la CS/Arca, sa numai existe diferente. (doar 50% mai putin in friendly fire)
b) voi deschide un topic special pentru PvP, cu fiecare rasa in parte, si fiecare poate spune parerea lui despre clasa favorita.

Ca adaugare la PvP - ul general ar fi reglarea damage-ului elemental. In sensul ca damage-ul elemental sa il dai atunci cand elementul pentagramei folosite coincide cu elementul skilului cu care dai. Daca folosesti o penta wind la skill cu element de fire, atunci sa nu dai nici un damage in elemental ci doar miss. Asta ar face ca fiecare caracter sa isi pastreze elementul skilului pe pentagrama si nu am fi nevoiti sa purtam alte 4 pentagrame in inventor.


 

Sign1.gif.a454a4343f608339ae46cf0b01bcf02c.gif

"You will never be criticized by someone who is doing more than you. You will only be criticized by someone doing less than you."

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/30/2021 at 4:49 PM, Swipe said:

io propun un rr db :))) si ca sa fie treaba buna  baga gr 50 rr si reward 40 k diamonds ....orice player care cauta server de mu se gandeste  in cat timp isi face un set ca sa faca pk 😄 FORTA KHAOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS FOREVER KHAOSSSSSSSSSSSS THE BEST

Asa cum am spus, rr db este exclus.

P.S. Aici nu este vorba de khaos sau alt guild.

On 7/30/2021 at 5:52 PM, Babilon said:

Buna ziua, in legatura cu PVP balansat, daca ar fi spus toata lumea bug urile  pe care le au gasit , la timpul potrivit, ar fi putut balansa ff rapid PVP ul…dar multi dintre playerii de pe server le folosesc si abuzeaza de ele…

Este foarte usor sa se creeze un topic cu bug uri, doar ca majoritatea le exploateaza nu le reclama 😉😉

 Guilda Divinity power 💪💪💪

In cazul in care vrei sa faci o plangere te rog sa deschizi un topic aici: https://www.divinitymu.org/index.php?/mu-online/37-complaints-contest-appeals/

P.S. Si pentru tine este valabila treaba cu Guilda. Aici este vorba de server.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate serverul are niste probleme grave. Unele caractere au devenit bataie de joc. Elfa are max attack sped 275, slayerul moare din reflect-ul de la bk, sm-ul nu mai este bun nici macar de mana shield si lista este lunga. Inainte de a face modificari la sistemul de GR, RR eu zic sa pui la punct treaba cu caracterele. Sunt playeri ca stiu sa joace doar un anumit caracter care din pacate este praf la toate capitolele. Te rog pe tine Meta cat si pe restul playerilor de pe acest server sa insistati pe aceasta problema, nu pe GR, RR sau mai stiu eu ce eventuri!!!!

Hai noroc!!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeași părere o am și eu @Blicksem... Majoritatea caracterelor sunt efectiv degeaba! Trebuie balansat PVP-ul neapărat! Datorită acestei probleme, mulți playeri au preferat să renunțe la acest server... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...